Tuesday, December 2, 2008

Alhamdulillah...

Assalamualaikum.... Nama saya Asiah bte Bad Latif. Saya dilahirkan pada 4.1.2001. Saya mempunyai 6 orang keluarga. Ayah saya bernama Bad Latif bin Mansor. Dia dilahirkan pada 29.6.1966. Ibu saya bernama Nashita bte M.d Noor. Dia dilahirkan pada 12.2.1966. Abang saya yang pertama bernama Anas bin Bad Latif. Dia sudah Hafidz. Dia dilahirkan pada 2.10.1993. Abang saya yang kedua bernama Ammar bin Bad Latif. Dia dilahirkan pada 20.9.1996. Kakak saya yang pertama bernama Asma' bte Bad Latif. Dia dilahirkan pada 12.1.1999. Saya anak yang keempat... Bongsu sekali.... Saya sayang keluarga saya... Kadang-kadang tu, kitaorang bergaduh....

2 comments:

asma' said...

Assalamualaikum...
Asiah ni updated la Asiah nyer blg setiap hari... yg cerita pasal Alhamdulillah ni pon, Asma' yg tulis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p

r.k said...

biasa la~ sedangkan lidah lagi tergigit~

:)